Zasady anulowania rezerwacji 

Płatność online to przedpłata z saldem należnym po przyjeździe.


Dostawca apartamentu zastrzega sobie prawo do anulowania lub zmiany rezerwacji:

1. Jeśli gość nie jest w stanie zapłacić płatności online i / lub pozostałego salda po przyjeździe.
2. Jeśli goście nie są w stanie okazać paszportu, dowodu osobistego lub prawa jazdy po przyjeździe.
3. Jeśli gość (cie) nie jest w stanie dostarczyć depozytu zabezpieczającego w postaci ważnej karty kredytowej.
4. Apartament (-y) lub jego część są zamknięte z przyczyn niezależnych od niego.
5. Pogarsza to reputację lub powoduje lub może powodować w opinii dostawców mieszkań, uszkodzenie mieszkań i części wspólnych.
6. Dostawca mieszkania staje się niewypłacalny lub wchodzi w likwidację lub zarząd komisaryczny.  

Dostawca apartamentu nie będzie ponosił odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienie, utratę, uszkodzenie lub poniesione wydatki, jeśli rezerwacja musi zostać zmieniona lub anulowana lub dostawca apartamentu nie jest w stanie wykonać zobowiązań umownych w wyniku zdarzeń pozostających poza jego rozsądną kontrolą, które obejmują, ale nie ograniczają się do wydarzeń, takich jak wojna, spory społeczne, działalność terrorystyczna, spory pracownicze, klęska żywiołowa lub katastrofa spowodowana przez człowieka, pożar, powódź, niesprzyjające warunki pogodowe lub zmiana lokalnych przepisów samorządowych.

W każdej z tych okoliczności dostawca apartamentu zwróci wszelkie płatności dokonane z góry, ale nie będzie ponosił dalszej odpowiedzialności wobec Klienta. Jeśli dostawca apartamentu otrzyma poważne skargi lub pojawi się jakikolwiek spór, zastrzega sobie prawo do zakończenia pobytu bez uprzedzenia i zwrotu płatności.